Popravak kompjutora zahtijeva živce, vrijeme, novac - i dobrog majstora. Komu nosite računalo kad se pokvari?
Moje počinje štekati pri paljenju - katkad se hard-disk pokrene odmah, dignu se Windowsi i sve bude u redu. Katkad hard-disk ne reagira, kao da ga nema, pa se stroj nakon nekoliko minuta automatski ugasi. Je li posrijedi napajanje, matična ploča ili kabel koji povezuje ploču s hard-diskom, ne znam. Zato tražim pouzdanu adresu. Ono što se događa ponekad može prerasti u ono što se događa uvijek, a to pod svaku cijenu želim izbjeći.
Popravak računala
- Stitch
- Head Honcho
- Posts: 16389
- Joined: 17 Sep 2011, 23:06
- Has thanked: 42 times
- Been thanked: 31 times
- Gender:
- Contact:
U Novom Zagrebu našao sam samo jedno mjesto, druga nisam gledao, no svejedno trebam preporuku. Žuri mi se, u gužvi sam. Čišćenje stolnog računala od prašine i zamjena termalne paste, što bi po najbržem i najjeftinijem scenariju moglo riješiti problem, košta sto kuna, ali sve se bojim da je kvar mnogo ozbiljniji.
Potpisi su za budale.
- Stitch
- Head Honcho
- Posts: 16389
- Joined: 17 Sep 2011, 23:06
- Has thanked: 42 times
- Been thanked: 31 times
- Gender:
- Contact:
Kompjutor je na posljetku krepao, nisam ga mogao ni upaliti, a kamoli podići sustav. Platio sam danak činjenici da zbog obaveza ne smijem čekati - meni računalo treba odmah, a ne za nekoliko dana. Nadao sam se da će izdržati još dva-tri tjedna, dok u tiskaru ne pošaljemo sav materijal, ali nije. Bogu hvala, živim u Zagrebu pa i vikendom mogu kupiti sve što treba da sastavim novi stroj. Imam tek raspakirani hard-disk, procesor, matičnu ploču, grafičku karticu, RAM...
Podaci su na sigurnome, u oblaku, a koštalo je koliko je koštalo - što ću, moram raditi. Imam rokove, a jedan je već sutra.
Podaci su na sigurnome, u oblaku, a koštalo je koliko je koštalo - što ću, moram raditi. Imam rokove, a jedan je već sutra.
Potpisi su za budale.
- MmeTipfeler
- Posts: 9913
- Joined: 23 Mar 2012, 21:20
Živjeli naši kompjutorski servisi! Kao i naš položaj na svjetskoj razini - čitaj: šupak svijeta - zbog kojeg dobivamo robu trećerazredne ili još niže kvalitete.
Kad imaš tri godine garancije, kao prvo, računaš da će uređaj potrajati bar toliko i krepati naredni dan nakon isteka garancije. Kad ti u roku od tri dana krepaju docking station i laptop, i to ni pola godine od kupnje, počneš se pitati. Kad ti servis kaže da je problem u adapteru, a laptop je naprasno prestao s radom uz baterijsko napajanje - adapter odnosno punjač uopće nije bio priključen na njega, postaje ti jasno zašto popravak traje minimalno dva do tri tjedna.
Ukratko, sad ćemo čekati punjač-adapter za koji dopuštam da je neispravan iako u to duboko sumnjam, a to će potrajati nekih desetak dana. Onda ćemo otkriti da uopće nije bilo to u pitanju...
Jebemusve! Čemu služi servis ako ja moram postavljati dijagnozu. Da ne spominjem kako im je trebalo ravno četiri radna dana da uopće uzmu laptop u ruke.
P. S. Tražim e-adresu HP-a u Hrvatskoj, ali je ne nalazim. Voljela bih ih upitati za zdravlje.
Kad imaš tri godine garancije, kao prvo, računaš da će uređaj potrajati bar toliko i krepati naredni dan nakon isteka garancije. Kad ti u roku od tri dana krepaju docking station i laptop, i to ni pola godine od kupnje, počneš se pitati. Kad ti servis kaže da je problem u adapteru, a laptop je naprasno prestao s radom uz baterijsko napajanje - adapter odnosno punjač uopće nije bio priključen na njega, postaje ti jasno zašto popravak traje minimalno dva do tri tjedna.
Ukratko, sad ćemo čekati punjač-adapter za koji dopuštam da je neispravan iako u to duboko sumnjam, a to će potrajati nekih desetak dana. Onda ćemo otkriti da uopće nije bilo to u pitanju...
Jebemusve! Čemu služi servis ako ja moram postavljati dijagnozu. Da ne spominjem kako im je trebalo ravno četiri radna dana da uopće uzmu laptop u ruke.
P. S. Tražim e-adresu HP-a u Hrvatskoj, ali je ne nalazim. Voljela bih ih upitati za zdravlje.
- MmeTipfeler
- Posts: 9913
- Joined: 23 Mar 2012, 21:20
HP u Hrvatskoj krije svoju e-adresu kao zmija noge. Na kraju sam im poslala poruku preko kontakta u okviru korisničke podrške. Gdje piše: Recite nam svoj problem i djelatnik će vas kontaktirati u roku 24 – 48 sati na navedenu adresu e-pošte. Na što dobijem odgovor: Hvala vam što ste kontaktirali službu za korisnike tvrtke HP. Za otprilike sat vremena potražite automatsku potvrdu u svojoj ulaznoj pošti. Uvjerite se da vaše postavke sigurnosti e-pošte i filtri za neželjenu poštu ne mogu spriječiti zaprimanje HP-ovih poruka. Možda ćete morati provjeriti i druge mape, primjerice: bezvrijedna pošta, nepoznato ili koš za smeće.MmeTipfeler wrote: ↑12 Dec 2019, 22:50P. S. Tražim e-adresu HP-a u Hrvatskoj, ali je ne nalazim. Voljela bih ih upitati za zdravlje.
Ionako idem na spavanje pa ću provjeravati sutra. Tražila sam e-mail na koji im mogu pisati.
- Stitch
- Head Honcho
- Posts: 16389
- Joined: 17 Sep 2011, 23:06
- Has thanked: 42 times
- Been thanked: 31 times
- Gender:
- Contact:
Naravno. Vjerojatno ti je riknulo napajanje. Ili otišla matična.MmeTipfeler wrote: ↑12 Dec 2019, 22:50Ukratko, sad ćemo čekati punjač-adapter za koji dopuštam da je neispravan iako u to duboko sumnjam, a to će potrajati nekih desetak dana. Onda ćemo otkriti da uopće nije bilo to u pitanju...
Potpisi su za budale.
- MmeTipfeler
- Posts: 9913
- Joined: 23 Mar 2012, 21:20
Na kraju sam HP-ovoj tehničkoj podršci napisala da želim kontakt mejlom. Nekakav odgovor moram dobiti.
Ovo za matičnu ne bi me čudilo - imao je HP svojevremeno seriju s problematičnim matičnim pločama.
Ovo za matičnu ne bi me čudilo - imao je HP svojevremeno seriju s problematičnim matičnim pločama.
- MmeTipfeler
- Posts: 9913
- Joined: 23 Mar 2012, 21:20
Primili su na znanje informaciju da je laptop otkazao suradnju dok je radio na bateriji. Evo današnje poruke: baterija dodatno testirana, prolazi UEFI testove. Što znači da su ga uspjeli upaliti. Na kraju će ipak ispasti ono što sam prvo rekla: šteka tipka on/off.
- MmeTipfeler
- Posts: 9913
- Joined: 23 Mar 2012, 21:20
- MmeTipfeler
- Posts: 9913
- Joined: 23 Mar 2012, 21:20
Ha! Laptop je stigao, a jučer je trebao i docking station. Spravu su samo zamijenili, nema smisla popravljati. Za svaki slučaj, isprobamo mi to na licu mjesta, prije nego što sam ga odnijela. Ne radi. Sad se čeka narednih deset dana do dva tjedna da ga samo pokupe iz Mikronisa. MR servis, naime, dvaput tjedno obilazi kompjuterske dućane, i to utorkom i četvrtkom. Taman za blagdane, a pitanje je i što će biti sa Starom godinom.
- MmeTipfeler
- Posts: 9913
- Joined: 23 Mar 2012, 21:20
Silvestrovo. Nekoliko dana na stranici MR servisa stajala je poruka da je pregled naloga nedostupan, a sad mi se već pet minuta vrti poruka: Za nekoliko trenutaka preusmjerit ćemo Vas na Web RMA servis.
Očito nam se pojam 'trenutak' bitno razlikuje.