Rasprave i upiti o avionskim kartama, kompanijama i putovanjima avionom
- Nukac
- Davorich
- Posts: 6775
- Joined: 11 Feb 2017, 14:02
- Location: Malo tu, malo tam
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 90 times
Brod plovi samo jednom tjedno. Baš gledam, moraš ostat tjedan dana na Farskim otocima, te cca 2 tjedna na Islandu.
Ako uzimaš kabinu i obroke (samo doručak i večeru), brod je cca 2500 EUR.
Ako uzimaš kabinu i obroke (samo doručak i večeru), brod je cca 2500 EUR.
To je "koronaška" frekvencija plovidbe trajekta. Te sam planove radio kad je bio puno češći, a i cijene su bile za najjeftinije kabine (šestokrevetne, s nepoznatim ljudima, hostelskog tipa). I ispadale su tada nekoliko puta jeftinije od najeftinijih aviokarata za Farske otoke. Pa plus ušteda za rentanje automobila (i to ne bilo kakvog, nego pogodnog za F-ceste), pa sam još planirao i koju noć prespavat u autu ....
Nukac wrote: ↑25 Nov 2020, 18:03Ajde Niko, nemoj odmah štrik radit.
Neće opet biti tako loše. S ljetnim redom letenja će se vjerojatno promet normalizirati, ali ne u volumenu koji je bio prije korone. Za to će trebat godine.
Ono što će biti drugačije - vjerojatno će trebat potvrda o cijepljenju, a vjerojatno će i maske biti obavezne još barem godinu dana.
Ma maske su mi najmanji problem. Karantene me ubijaju. Zbog posla jednostavno ne mogu riskirati da me neko negdje zatvori na par tjedana
Dva pitanja. Frend iz Ukrajine koji tu radi bi isao doma za blagdane. E sad najsigurnija opcija mu je preko Poljske jer puno poljaka ima tu i ta linija bude sigurno aktivna. Problem je taj da pri povratku kad dolazi iz Ukrajine u Poljsku mora 14 dana u karantenu.
Da li to vrijedi i ako si u tranzitu? Znaci letis npr Kijev-Varsava i onda Varsava-Island?
I da li se tranzit racuna i dalje ako su dva odvojena leta i prijevoznika?
Da li to vrijedi i ako si u tranzitu? Znaci letis npr Kijev-Varsava i onda Varsava-Island?
I da li se tranzit racuna i dalje ako su dva odvojena leta i prijevoznika?
Inace je plovio svaki dan i trajalo je 3 dana. Jedan dan ili noc se spava na Farskima. Cital sam da ovo vrijeme koriste za obnavljanje flote, povecanje kapaciteta
- Nukac
- Davorich
- Posts: 6775
- Joined: 11 Feb 2017, 14:02
- Location: Malo tu, malo tam
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 90 times
Mislim da se to računa kao tranzit, pogotovo ako neće napuštati aerodrom.Niko wrote: ↑26 Nov 2020, 15:02Dva pitanja. Frend iz Ukrajine koji tu radi bi isao doma za blagdane. E sad najsigurnija opcija mu je preko Poljske jer puno poljaka ima tu i ta linija bude sigurno aktivna. Problem je taj da pri povratku kad dolazi iz Ukrajine u Poljsku mora 14 dana u karantenu.
Da li to vrijedi i ako si u tranzitu? Znaci letis npr Kijev-Varsava i onda Varsava-Island?
I da li se tranzit racuna i dalje ako su dva odvojena leta i prijevoznika?
Većina država tranzit ima kao iznimku. Recimo kad je HR bila u Sloveniji na crvenoj listi a Srbija na zelenoj, Srbi su mogli prolazit autom kroz HR i nisu trebali ići u karantenu u Sloveniji.
Tak i ja mislim. A ako su potpuno odvojena leta nece trebati na kontrolu putovnica? To bi znacilo i napustanje aerodroma i vise nije tranzit. Vec sam zaboravil kak ide, kad se izade iz aviona uvijek ima posebno za putovnice i posebno za one koji ostaju?
- drug mile
- Posts: 177
- Joined: 10 Jun 2012, 14:59
- Has thanked: 15 times
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Kad se izađe, ima dva smjera, "Baggage claim/Exit" i "Connecting flights". Ovo drugo se računa kao tranzit i obično se ne pokazuje putovnica između dva leta. Presjedanje u Varšavi se ne računa kao ulazak u Poljsku. Putovao sam jednom sa čovjekom za kojeg se traži izručenje u Njemačku jer je tamo nešto napravio. Putovali smo iz USA preko Frakfurta u Zagreb. U Frakfurtu ga je čekala policija, ali mu nisu smjeli ništa jer službeno nije ušao u Njemačku.
-
- Posts: 720
- Joined: 08 Apr 2019, 20:31
- Been thanked: 10 times
Kao u "dobra" stara vremena ..Nukac wrote:
Baš me zanima kako izgleda slow travel sa Islanda??
Zašto bi easy bio bolji od drugih?
https://www.croatianaviation.com/post/e ... a-prtljaga
https://www.easyjet.com/en/help/baggage ... ld-luggage
https://www.croatianaviation.com/post/e ... a-prtljaga
https://www.easyjet.com/en/help/baggage ... ld-luggage
Prvi "covid testirani" let stigao iz New Yorka u Rim
Prvi "covid testirani" let stigao je u srijedu u Rim iz New Yorka, u sklopu inicijative kojoj je cij obnoviti zračne veze između Europe i SAD-a zatvorene zbog pandemije koronavirusa.
Putnici su morali pokazati negativan test ne stariji od 48 sati kada su se ukrcavali u zrakoplov Alitalije s njujorškog aerodroma John F. Kennedy i obaviti još jedan kada su sletjeli u rimsku zračnu luku Fiumicino.
Svih stotinu putnika bilo je negativno i nisu morali u 14-dnevnu karantenu koja inače vrijedi za dolaske iz SAD-a.
Među njima je Chiara, Talijanka koja živi u SAD-u i koja je stigla u posjet roditeljima zajedno sa suprugom i sedmomjesečnim sinom.
"Vraćam se u Italiju nakon gotovo godinu dana. Sin nam se rodio u travnju i nitko ga iz moje obitelji još nije vidio. Presretni smo", rekla je Chiara.
Svi putnici morali su nositi masku i mijenjati je svaka četiri sata, objavile su aerodromske službe.
"Ovaj neuobičajeni eksperiment daje nadu zračnom prometu, kretanju ljudi i gospodarstvu čak i dok je koronavirus tu među nama", izjavio je Nicola Zingaretti, čelnik pokrajine Lazio kojoj pripada Rim.
Interkontinentalni let New York-Rim uslijedio je nakon što je u rujnu obnovljen domaći 'corona free' let između Rima i financijskog središta Milana.
Prvi "covid testirani" let stigao je u srijedu u Rim iz New Yorka, u sklopu inicijative kojoj je cij obnoviti zračne veze između Europe i SAD-a zatvorene zbog pandemije koronavirusa.
Putnici su morali pokazati negativan test ne stariji od 48 sati kada su se ukrcavali u zrakoplov Alitalije s njujorškog aerodroma John F. Kennedy i obaviti još jedan kada su sletjeli u rimsku zračnu luku Fiumicino.
Svih stotinu putnika bilo je negativno i nisu morali u 14-dnevnu karantenu koja inače vrijedi za dolaske iz SAD-a.
Među njima je Chiara, Talijanka koja živi u SAD-u i koja je stigla u posjet roditeljima zajedno sa suprugom i sedmomjesečnim sinom.
"Vraćam se u Italiju nakon gotovo godinu dana. Sin nam se rodio u travnju i nitko ga iz moje obitelji još nije vidio. Presretni smo", rekla je Chiara.
Svi putnici morali su nositi masku i mijenjati je svaka četiri sata, objavile su aerodromske službe.
"Ovaj neuobičajeni eksperiment daje nadu zračnom prometu, kretanju ljudi i gospodarstvu čak i dok je koronavirus tu među nama", izjavio je Nicola Zingaretti, čelnik pokrajine Lazio kojoj pripada Rim.
Interkontinentalni let New York-Rim uslijedio je nakon što je u rujnu obnovljen domaći 'corona free' let između Rima i financijskog središta Milana.
Mislim da je dosta jasno da ovakve mjere neće obnoviti turizam. One su primjerene baš za ovakve opisane slučajeve, kad netko "baš mora" putovat zbog nekog "jačeg" razloga (obiteljski, poslovni i sl). A da će netko dvostrukim testiranjem riskirati karantene i pizdarije radi GO - jako malo ljudi si nešto takvo može dopustiti.
Slazem se. Po meni bi jos nekak i prosla opcija da se testiram prije leta. Pa ajde ako sam pozitivan ostajem doma i nikome nist. Al ovo kad dodem na destinaciju i onda sam pozitivan ko zna gdje i moram u karantenu itd to je bas rizik i muka i tlaka.
-
- Posts: 720
- Joined: 08 Apr 2019, 20:31
- Been thanked: 10 times
Lufthansa, unatoc drz.pomoci od 9 milijardi eura povukla iz prometa dobar dio svoje flote od 700 zrakoplova i planira otpustiti jos 22.000 zaposlenih. Po satu gubi vise od milijun eura.
British Airways ce otpustiti 12.000-42.000 radne snage. Prvi na udaru su piloti s obzirom na njihov znacajan udio u ukupnoj masi placa.
Lufthansa i BA pregovaraju sa sindikatima o smanjenju place. Sindikat pilota bi pristao na smanjenje od 45% na 2 godine, ali bez otkaza.
U svijetu u prvih 9 mjeseci 2020. pad prometa od 57%.
Hr aerodromi u prvih 9 mj. ostvarili 42% lanjskog prometa.
Losinj: 70%, Brac 56%, Os 51%, Zg 49%, Zd 45%, Ri 44%, St 41%, Pu 34% i Du 30%.
British Airways ce otpustiti 12.000-42.000 radne snage. Prvi na udaru su piloti s obzirom na njihov znacajan udio u ukupnoj masi placa.
Lufthansa i BA pregovaraju sa sindikatima o smanjenju place. Sindikat pilota bi pristao na smanjenje od 45% na 2 godine, ali bez otkaza.
U svijetu u prvih 9 mjeseci 2020. pad prometa od 57%.
Hr aerodromi u prvih 9 mj. ostvarili 42% lanjskog prometa.
Losinj: 70%, Brac 56%, Os 51%, Zg 49%, Zd 45%, Ri 44%, St 41%, Pu 34% i Du 30%.
- Nukac
- Davorich
- Posts: 6775
- Joined: 11 Feb 2017, 14:02
- Location: Malo tu, malo tam
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 90 times
Norwegian Air Shuttle prepustit će poslovanje na long-haul linijama konkurenciji kako bi se usredotočili na uslugu unutar Norveške i na ključne europske destinacije.
Prijevoznik tvrdi da stalna ograničenja putovanja proizašla pandemijom COVID-19 predstavljaju opasnost da će buduća potražnja ostati vrlo neizvjesna, osobito za letove iz Europe prema SAD-u i Aziji, što dovodi do toga da je poslovanje ove aviokompanije na long-haul linijama postalo neodrživo.
Prijevoznik tvrdi da stalna ograničenja putovanja proizašla pandemijom COVID-19 predstavljaju opasnost da će buduća potražnja ostati vrlo neizvjesna, osobito za letove iz Europe prema SAD-u i Aziji, što dovodi do toga da je poslovanje ove aviokompanije na long-haul linijama postalo neodrživo.
Nakon vala koronaškog propadanja aviokompanija, pravo je osvježenje čuti da se jedna nova ustanovljava:
https://www.24ur.com/novice/slovenija/n ... unija.html
https://www.24ur.com/novice/slovenija/n ... unija.html
- Nukac
- Davorich
- Posts: 6775
- Joined: 11 Feb 2017, 14:02
- Location: Malo tu, malo tam
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 90 times
Southeast airlines?
Nekako mi je ime sve samo ne vezano uz Sloveniju.
Kao i odabir aviona. A320 je daleko preveliki avion za redoviti linijski promet u Slo. Adrija je letila prazne Crj, duplo manji avion.
Mislim da bi Embraer bio bolji izbor aviona. Posto ih nakon korone sigurno ima parkiranih po svijetu.
Nekako mi je ime sve samo ne vezano uz Sloveniju.
Kao i odabir aviona. A320 je daleko preveliki avion za redoviti linijski promet u Slo. Adrija je letila prazne Crj, duplo manji avion.
Mislim da bi Embraer bio bolji izbor aviona. Posto ih nakon korone sigurno ima parkiranih po svijetu.
Ni ne namjeravaju uspostaviti redoviti linijski promet nego čartere. Southeast asocira na čartere za Grčku koja je u tom smjeru Jedino mi nije jasno kako se u "visokokakovostni" uklapa neka stara kanta sa 180 sjedala u ekonomskoj klasiNukac wrote: ↑23 Feb 2021, 21:10Southeast airlines?
Nekako mi je ime sve samo ne vezano uz Sloveniju.
Kao i odabir aviona. A320 je daleko preveliki avion za redoviti linijski promet u Slo. Adrija je letila prazne Crj, duplo manji avion.
Mislim da bi Embraer bio bolji izbor aviona. Posto ih nakon korone sigurno ima parkiranih po svijetu.
I don't spend a nickel, if I can help it, unless it somehow profits my mileage account ... The miles are the goal.
Da, Grčija i Turčija sugeriraju turističke čartere.Usmerili se bodo namreč na trge v Sloveniji, na Hrvaškem, v BiH, v Srbiji, na Kosovu in v Grčiji, vse do Turčije.
BiH i Kosovo pak tjedne radne migrante - bauštelce koji idu prek vikenda doma.
Bilo je prisilnih slijetanja radi nekontrolirano (o)bijesnih i/ili pijanih putnika, a, evo, zna se to dogoditi i zbog - mačke:
https://www.wionews.com/world/sudanese- ... pit-367035
https://www.wionews.com/world/sudanese- ... pit-367035
https://www.putoholicari.rtl.hr/zracna- ... ije-91252/
Hjooj da mi uleti Wizzair i to Keflavik-Zagreb
znam, pustite me da mastam
Hjooj da mi uleti Wizzair i to Keflavik-Zagreb
znam, pustite me da mastam
- Nukac
- Davorich
- Posts: 6775
- Joined: 11 Feb 2017, 14:02
- Location: Malo tu, malo tam
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 90 times
A new all-A350 airline is coming, and its name is PRAGUSA.ONE. The ambitious carrier plans to base its operations out of Prague and Dubrovnik, and will fly around the world with Airbus A350-900s. Most excitingly, the airline plans to outfit its widebodies with an all-premium economy arrangement, offering a new take on affordable long-haul comfort.
PRAGUSA.ONE, a British investment vehicle, wants to establish an airline of the same name using an Air Operator Certificate it will apply for next month in Croatia. With its Croatian AOC, as an EU member state airline, PRAGUSA.ONE would then one base in Václav Havel Airport Prague (PRG) in the Czech Republic and base in Dubrovnik Airport (DBV) in Croatia.
https://simpleflying.com/coming-soon-an ... p-airline/
PRAGUSA.ONE, a British investment vehicle, wants to establish an airline of the same name using an Air Operator Certificate it will apply for next month in Croatia. With its Croatian AOC, as an EU member state airline, PRAGUSA.ONE would then one base in Václav Havel Airport Prague (PRG) in the Czech Republic and base in Dubrovnik Airport (DBV) in Croatia.
https://simpleflying.com/coming-soon-an ... p-airline/